Good afternoon! Our tourists BUZYATOV VLADIMIR, BUZIATOVA KSENIIA, BUZIATOV ARTEMII stayed in your hotel from 6/09 till 15/09. ARTEMII had a birthday 6/90, we ordered fruits for him and paid 35 euro for them. Tour operator - Biblio-globus. Our tourists haven't received any fruits, and they can write a complain about that. We contacted the operator 23/09 with the complain, and they responded that fruits were provided by the hotel. So there are two options: operator haven't paid for the fruits to your hotel, or your hotel received money but forgot to provide fruits. In both ways someone is lying and you have to pay our money back. Otherwise we won't send any tourists to your hotel anymore and leave negative reviews on different sites about this case. We hope for your understanding and further cooperation!
Добрый день!
Мы уже ответили на туроператора Библио глобус, и дуамали что этот вопрос был уже решен.
Как они заказали, фрукты были послани в номере на 06.09.2015 и мы не понимаем почему туристы не получили ничево и почему они не сказали ничево на рецепшон. Хочу только обяснить вам , что в отеле не поступили никокие деньги из оператора, и это было только заказ от ним и безплатно из отеле.
В любом случае мы готовы отдать денги на господин и госпожа Булатови(которые ещё -один раз не поступили из туроператора), потому что мы думаем что что случилось очень неправильно. Вы можно послать данни на наший и-мейл reservations@messonghibeach.gr
Мы надеемся что всё равно они остались довольные из престоя в Месонги Бийч, как мы хотим для все нашие гости.
Я буду вам попросить снять что Вы написаи в сайте, потому что как Вы понимете это очень
несправедливо.
Спсибо для Ваше пониманние и будем ждать ответ на наший и-мейл.
Мариела Цветкова
Front Office Manager
Messonghi Beach Hotel