Юлия, добрый день!
Я прошу прощения за беспокойство. Пару дней назад я высылал Вам запрос на проверку брони в Centara Poste Lafayette Mauritius. Вы ответили, что все хорошо, спасибо! Однако за пару часов до Вашего ответа я получил ответ от отеля (см.ниже). Я очень прошу подтвердить еще раз, что все в порядке с бронью.. Спасибо!
Dear Mr Chuykov,
Greetings from Centara poste Lafayette resort.
We thank you for your email and apologize for late reply.
Followed to your below email, unfortunately we are not having your booking for below dates.
On 28 July 2014 your agent through which you have booked sent us your reservation but as we were already fully booked for the whole month Oct 2014 we had advise them that we won’t be able to accept your booking.
We request you to contact you agency to double check with them.
We apologize for all inconvenience caused.
Should you have any other query please f4eel free to contact us.
Kind regards
Centara Poste Lafayette Resort & Spa Mauritius
Chandni Caleecharran (Ms)
Reservation Agent
Centara Grand Azuri Resort & Spa
Coastal Road, Haute Rive, Roches Noires,
Riviere Du Rempart, Mauritius
T: +230 402 3404
E: chandnica@chr.co.th