за последние 30 дней
Отель нам не рад.
Долго выбирали отель... и выбрали неправильно. К сожалению... Цена-качество не соответсвует заявленным 5*. Все началось еще в автобусе (до отеля) Гид сразу сказал, Тунисс не готов принять ТАК много русских туристов, мы не ожидали, что вас, русских, так много. Это их раздражает, и они не могут и не хотят это скрыть... может не научили.:-) 80% отдыхающих - местные. Аннимация - без перевода на русский язык. Официанты - принципиально... РАША - не понимаю:-) и злятся, и сердятся - почему-то на просьбу принести просто воды, или салфетки. Ресторан - остро. Очень остро. Перец ВЕЗДЕ...во всем перец.... Молочных каш нет - запарили рис в молоке, но он может быть и сыроват... все 10 дней:-), все - другой каши утром нет. Сухие завтраки - кто любит - в наличии хлопья и прочее. Интересно, что обычные овощи - помидоры, огурцы - абсолютно невкусные - не напитаны при росте водой--- сухие огурцы пробовали когда-нибудь ?)))) Все, что остается от завтрака - все - салаты, яйца - все перемешивается и жарится по новой...в каких-то мисках все смешано-перемешано и жарится...в виде драников, или добавляется в пирожки, увидишь - есть точно не будешь... Еда - отвратительна. Я думаю - все дело в воде. Вода - с привкусом то ли соды, то ли йода - так и не поняла... но чай попить НОРМАЛЬНЫЙ, черный - невозможно, ну если, только сахара налупить до сиропа... то может и выпьешь))))) А вообще везде грязь. Грязь. - утром до 10 часов утра - отель как после свадьбы - везде тарелки грязные, рюмки, стаканы на столах, лежаках, лестницах (знаете, так по ступенькам стоят грязные))) и по 3-4 дня их НИКТО не убирает.
Оценка сервисов отеля автором
Advantages
Disadvantages
автору
Thank you !
{{? it.opinion.useful }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
Thank you !
{{? it.opinion.thanks }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
Комментарии к отзыву (4)




Although we deeply lament reading that your stay at IBEROSTAR Diar El Andalous was not as enjoyable as it could have been, we would like to thank you for sharing your observations with us because they will give us an opportunity to make improvements and thus provide all our guests a better experience, which ultimately is the goal of IBEROSTAR.
For IBEROSTAR thorough cleaning is an absolute must and we follow strict protocols to guarantee satisfying results regarding hygiene and cleanliness. For future occasions we strongly encourage you to contact our reception in case you find any failure in this area. It is of prime importance for us to provide total confidence as far as cleanliness is concerned and we will always be more than happy to rectify any situation which is not in accordance with our established high standards.
Please also accept our apologies for appearing to not meet your culinary wishes during your stay. This is very disappointing with passion for gastronomy being such an important facet of our company our talented team of professional chefs prepare a wide variety of both local and international cuisine from the best quality ingredients available and also regularly rotate our menus so as to cater for all dietary requirements and satisfy the most discerning palates, we really are sorry that we were not able to conquer yours.
We also appreciate your comments regarding our hotels pricing and want to assure you that a lot of in-depth research is continuously carried out by us which includes the questioning of our guests and researching the prices, facilities and services of other similar hotels in our area and we are confident that we are very competitively priced based on the results of our research.
Once more thank you for making us your choice hotel when visiting the area; your constructive remarks will certainly help us to quickly improve the aspects you mentioned; thanks again for the courtesy of your time, we all look forward to welcoming you again in the not too distant future.
Yours Sincerely
Quality Manager
IBEROSTAR Diar El Andalous
