Vacation as a couple in
May 2019
- Do not recommend the hotel
20.05.19 - 06.06.19
2.7
2 accommodation
3 service
3 food
Complaint - does not affect the rating
Дискриминация по паспорту РФ
При заселении поселили на 1 этаж по факту это (-1) этаж, так как рецепция расположена на 2 этаже. В номере сырость кровать и белье грязное пыльное. В номере на работал ни телефон ни кондиционер.
После жалобы оператору нас переселили на 2 этаж.
В -1 этаж селили только граждан РФ. Остальные все выше.
Оставлять на чай или нет Ваше дело, но изменений не будет, берут но ничего не меняется. Могут оставить тряпки свои в номере. В ванной не пополняют гели шампуни.
![Фото туриста отеля](/i/px.gif)
Rooms
![Фото туриста отеля](/i/px.gif)
Rooms
![Фото туриста отеля](/i/px.gif)
Rooms
![Фото туриста отеля](/i/px.gif)
Rooms
![Фото туриста отеля](/i/px.gif)
Rooms
![Фото туриста отеля](/i/px.gif)
Rooms
![Фото туриста отеля](/i/px.gif)
Rooms
![Фото туриста отеля](/i/px.gif)
Rooms
![Фото туриста отеля](/i/px.gif)
Rooms
Advantages
Пляж
спа
Disadvantages
состояние номеров
питание
отсутствие анимации.
Added
06.06.19
14:13
(462 characters in the review)
say Thanks
13:59 07.06.19
Dear Guest!
Many warm greetings from sunny Tunisia and thank you for choosing The Radisson Blu Palace Resort & Thalasso,Djerba for your stay.
We are sincerely sorry that we couldn’t meet your expectations and you stayed unsatisfied with your holiday.
We insure that all your comments have been delivered to the hotel management and an action has been taken immediately.
We do hope to have a chance to see you once more time in our resort, and can assure to do everything to create a wonderful holiday for you.
Best regards,
P.A To General Manager
Marwa Bouassida
Add a comment
Add a comment