Review author did not give a detailed description of vacation in the hotel.
Оценка сервисов отеля автором
3.3 Services and maintenance quality
1.0 Speed and quality of Internet connection(WiFi)
4.0 Animation
4.0 Polite and attentive staff
4.0 Work of reception
4.3 Suitable for a holiday
— Business trip
4.0 Family vacation with children
4.5 With friends
4.5 Couple
4.5 If you only need to spend a night
4.0 Party
4.5 Quiet
3.6 Beach
4.5 Comfortable number of holidaymakers
4.0 Beach infrastructure
2.0 Comfortable sea enterance
4.0 Beach cleanliness
3.5 Children services
3.0 Infrastructure for children
3.0 Children animation
4.5 Food for children
3.8 Location convenience
3.0 By beach
4.0 By places of entertainment - night clubs, cinema, etc
4.0 Cafes, restaurants, shops
4.0 By places of interest
4.4 Rooms
4.5 Room air conditioning
4.5 Room cleaning
4.0 Quality of furniture, bathroom equipment
4.5 Room soundproofing
4.6 Hotel infrastructure
4.5 Hotel safety
4.5 Restaurants and bars
4.5 Comfortable parking
5.0 Territory maintenance
Advantages
Территория
обслуживание
питание
персонал
Disadvantages
Обслуживание В баре на пляже. Мне и многим туристам особенно не понравилось хамское и не приветливое отношение девушки бармена на пляже мисс Hoda. Это самый главный минус отдыха
даже отсутствие нормального входа в море не так огорчает.
На ТопХотелс рейтинги имеют не только отели, но также пользователи и отзывы.
Чем больше у отзыва просмотров и читателей, тем он популярнее.
Если у отзыва 1 000 и более читателей, ему может быть присвоен один из статусов -
бронза (1000 - 2999), серебро (3000 - 4999), золото (5000 - 9999).
В течение 3 лет с момента добавления отзыв считается действующим. По прошествии 3
лет статус отзыва фиксируется на достигнутом значении и уже не меняется независимо от количества
просмотров (если по истечении 3 лет статус отзыва - серебро, он уже не станет “золотым” даже когда
просмотры превысят границу 5000).