АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ADD REVIEW ABOUT HOTEL
Ask a question Add review
253 + 0
Readership
Без статуса
2 комментария
Vacation as a With family in July 2021
06.07.21 - 12.07.21
- Do not recommend the hotel
3
  • 3 accommodation
  • 3 service
  • 3 food
Complaint
Не влияет на рейтинг отеля

Отель максимум 4*

Translate

Отдыхали в отеле с 06.07.2021 по 12.07.2021. При заселении в номер вместо стандартного получили номер эконом. За 7 полных дней номер убирался всего 1 раз, да и то поменяли полотенца и поправили плед. Еда в ресторане однообразная, одни и те же блюда изо дня в день. Бармены неопытные, коктейли готовят из того что им в голову взбредет. Маргарита у меня была всех оттенков, и малиновая и зеленая и голубая, персонал хамит, часто выпрашивает бакшиш, отнюдь незаработанный, дорога к морю дальняя, под палящим солнцем, отель вовсе не на первой линии, на пляже в баре только пиво, пепси и айран. Выбирали мы отель за имидж и опыт в области туризма сети Amara. Отель едва вытягивает 4*. Не рекомендую этот отель

  • Теплое море
  • мороженное
  • Уборка номера
  • еда в ресторане
  • напитки - коктейли
  • хамство персонала
Added 13.07.2021 20:46 705 characters in the review
Не доверяю
автору
Не доверяю автору

Комментарии к отзыву (2)

Dear Guest
First of all, we would like to thank you for your comment and for your valuable time. The issues you have stated in your evaluation are among the indispensable facts for our facility, and the relevant managers have been informed about the issues that cause such dissatisfaction with you. You can be sure that the necessary operational steps will be taken immediately, based on the research to be conducted
The opinions of our valued guests are very important to us so that we can provide better service.
Thank you for sharing your views.
I would like to state that we will be happy to see you and your loved ones among us again.

Amara Family Resort
Management
Dear Guest
First of all, we would like to thank you for your comment and for your valuable time. The issues you have stated in your evaluation are among the indispensable facts for our facility, and the relevant managers have been informed about the issues that cause such dissatisfaction with you. You can be sure that the necessary operational steps will be taken immediately, based on the research to be conducted
The opinions of our valued guests are very important to us so that we can provide better service.
Thank you for sharing your views.
I would like to state that we will be happy to see you and your loved ones among us again.

Amara Family Resort
Management
Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
Все отзывы по отелю (940) Next rate Все отзывы автора (1)
Irina
Moldova
Kishinev
Проверенный аккаунт
Tourist
  • Sign up: 13.07.2021
  • Countries, cities: 1 / 1
  • Reviews: 1
  • Comments: 0
  • Readership: 258
  • Photos: 0
0 Благодарности