АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ADD REVIEW ABOUT HOTEL
Ask a question Add review
1942 + 0
Readership
Bronze status
5 комментария
Vacation as a couple in September 2021
23.09.21 - 01.10.21
- Recommend this hotel
4.2
  • 5- accommodation
  • 4 service
  • 4 food
Gratitude
Не влияет на рейтинг отеля

Иберотель

Translate

Отдыхали в отеле сентябре 2021 года. Это наше 3-е посещение в этот отель.

Месторасположение, територия, пляж в наилучшем рассположении, катер каждый час возит на коралы. Сервис как всегда на высоте, в чем большой плюс отеля. Все сотрудники очень добросовестные и внимательные. Очень лайтовая комфортная анимация. Питание немного просело, если брать в сравнении прошлых раз, но надеюсь это временно. В отеле проходит постепенная реоновация. В целом отдохнули хорошо.

All media files - 11 Photos from hoteliers - 11 Videos - 0
  • Месторасположение
  • заход в море
  • хороший
  • доброжелательный
  • услужливый персонал
  • Немного просело питание
Added 18.10.2021 17:08 467 characters in the review
Не доверяю
автору
Не доверяю автору

Комментарии к отзыву (5)

Astana Tourist
22:46 26.10.21
Наталья, здравствуйте! Арбузов, клубники, манго не было? Смотрела видео, не увидела что-то..
Добрый день Aliya, в наш период отдыха манго было 2 раза, арбузов и клубники не было. В основном это финики, яблоки, груши, апельсины, дыни.
Astana Tourist
09:49 09.11.21
Наталья, прошу прощения за поздний ответ.. Огромное спасибо Вам... Приболела до этого...Ещё раз благодарю Вас 💐💐💐
Добрый день. Выздоравливайте. Хороших путешествий!
Dear Guest,

I would like to express my gratitude for your kind words, and I am truly delighted to know you enjoyed our hospitality at Iberotel Palace. We are truly thankful for your appreciation of the genuine hospitality of our staff.

Indeed, each member of our team is equipped with professionalism, sincerity and passion to deliver consistent guest’s satisfaction.

Your experience is one that we hope all guests receive when visiting us. I will pass on your kind comments to the team.
Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you in a not too distant future.

Best regards,

Sander Ackermans
Hotel Manager Dear Guest,

I would like to express my gratitude for your kind words, and I am truly delighted to know you enjoyed our hospitality at Iberotel Palace. We are truly thankful for your appreciation of the genuine hospitality of our staff.

Indeed, each member of our team is equipped with professionalism, sincerity and passion to deliver consistent guest’s satisfaction.

Your experience is one that we hope all guests receive when visiting us. I will pass on your kind comments to the team.
Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you in a not too distant future.

Best regards,

Sander Ackermans
Hotel Manager
Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
Все отзывы по отелю (309) Next rate Все отзывы автора (5)
Наталья
Ukraine
Kiev
Проверенный аккаунт
Tourist
  • Sign up: 03.05.2018
  • Countries, cities: 2 / 3
  • Reviews: 5
  • Comments: 20
  • Readership: 4 005
  • Photos: 35
0 Благодарности