АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ADD REVIEW ABOUT HOTEL
Sign up: 24.01.12
Countries, cities: 6 / 7
Reviews: 5
Comments: 3
Readership: 3554
Photos: 13
1 USER SAID "THANKS"
Vacation as a With family in
August 2023
19.08.23 - 28.08.23
- Do not recommend the hotel

3.3

4 accommodation

2 service

4 food

 
Correct review - affects rating

В отеле не любят гостей . Хамское отношение к туристам .

Хочу всех предостереч и хорошо подумать 333 раз не стоит ехать в этот отель . Поверьте честному отзыву отдых только что состоялся с 19.08.23 по 28.08.23 номер комнаты 1108 . Семья из 3-х человек полетели в отпуск . Приехали в отель рано утром отправили на завтрак .напитки в отеле на обед и ужин 1 бвкал вина в руки . если хотите напитки то нужно из ресторана бегать самим в лобби . Сервис на пляже тоже вызывают вопосы . даже водички попить сколько хочешь в жару не дадут .Только 1 стаканчик в руки в баре на пляже из куллера . Но охотно продадут за $ бутылочку воды . В основном в отеле всё включено за ваши деньги многое выключено . С рускоговорящей гастрелейшен вопросы вроде обещают решить . но врут бессовесно !!!! Не верьте в отеле никому из работников и сотрудников . В шоке были в первые дни отдыха когда услышали от отдыхающих на пляже что в 12:00 в день выезда из отеля выгодняют из номера и срезают браслеты если выезд вечером это жесть .И действительно в день выезда мы хотели продлить номер за доп плату 10$ в час . нам отказали ссылаясь что отель переполнен . но мы видили в течения дня нет заезда в отель . .Зато предложили оплатить за обед и ужин 90 $ наличными . это отелю выгодно . На ресепшен в течения всего отдыха видили хамское поведение и отношение к отдыхащим отеля . Работники грубят . кричат гостям отеля .... эй ты стой я ещё не договорил с тобой - это такое общение поисходит в холе отеля на ресепшен . Наблюдали как с утра пожилая пара с палочками в 12:00 освободили номера у них срезали браслеты и до 18:00 сидели на ресепшен ждали автобус . Им сказали что всё для них будет платно даже стакан водички . Очень жестокое отношение к пожилым людям в отеле . У нас в день выселения были разборки покруче с нас чуть ли не силой хотели сорвать браслеты когда мы отказались снимать . у нас же в этом отеле всё включено оплачено . В итоге грозились вызвать полицию . Мы согласились вызывайте . Потом сказали что будут решать вопрос с туроператором . мы согласились решайте но браслеты оплаченые всё включено мы не снимим . В итоге к нам вышел администратор отеля сказал ну Ок мы вас угощаем и разрешаем пообедать . Вот такое негативное завершение отдыха ждёт каждого гостя в этом отеле .

или приготовьте заранее деньги долларов 150 на день высесения .

TRANSLATE

Ирина voted hotel services

1.0 Services and maintenance quality

1.0 Suitable for a holiday

2.0 Beach

4.0 Children services

3.3 Location convenience

3.5 Rooms

4.0 Hotel infrastructure

View all
Advantages
всё включено наполовину .вино в отеле платное
Disadvantages
очень плохое отношение сотрудников отеля к отдыхающим .
Added 29.08.23 13:13 (2 320 characters in the review)
Add comment
Complain

21:57 09.09.23

Ничего не поменялось, были в 2021 году, зашла посмотреть на свежие отзывы и делаю вывод, что ничего не поменялось. Сейчас тоже в планах Египет, но однозначно не сюда.

18:23 11.01.24

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to address some of the concerns you raised in your review.

Regarding the hotel facilities, we apologize for any areas that may appear neglected, such as the fountain near the main restaurant. We appreciate your feedback and will address these issues promptly to ensure a better experience for our guests.

As for the beach access, we offer several options, including minibusses, and a funicular. Due to maintainance measures, only one of the two funiculars is operational at the moment. We apologize for any inconvenience this may cause.

Regarding the service, we apologize for the initial inconvenience with the bracelets for breakfast. We strive to ensure a smooth check-in process for all guests. We regret any miscommunication that may have occurred. Additionally, on the day of departure, the bracelets are replaced with non-alcoholic drink options. We understand this may limit dining choices, but alternative arrangements can be made upon request but we mentioned about this for you that lunch and dinner with extra fees and the travel agent know that

We apologize if the staff appeared tired in the bars and lobby areas. We continuously work to provide excellent service, and we appreciate your feedback, which helps us identify areas for improvement.

In terms of the sea and pools, we are delighted to hear that you enjoyed the beautiful reef and the variety of fish. However, we understand that accessing the sea from the floating pontoon may be challenging for individuals with certain physical conditions. We appreciate your understanding in this matter.

Regarding cleanliness, our pools are regularly maintained, and water samples are taken daily. We apologize for any misunderstanding regarding the appearance of the saltwater pools. In the upper part of the hotel, we have pools with fresh water, and we recommend visiting the pool near the spa area, which offers additional amenities such as jacuzzi and a waterfall. We appreciate your positive feedback regarding the service provided by the bartender in that area.

Regarding the bars and restaurants, we apologize if there was limited seating in the restaurant and if it felt warm due to high occupancy. We continuously strive to improve and accommodate our guests' needs. We appreciate your feedback regarding the variety and quality of the food options.

Regarding the alcohol offerings, we apologize if the local brands did not meet your expectations. We appreciate your feedback, and we will review our selection to ensure a better experience for our guests. As for the wine, we apologize for the lack of options. We will take your comment into consideration for future improvements.

We apologize for the inconvenience regarding the absence of snacks throughout the hotel. We will review our concept to provide more convenient options for our guests.

Lastly, we appreciate your understanding of the current situation in Egypt and the challenges we face after a long absence of Russian tourists. We are committed to improving the quality of service, and your feedback is invaluable in this process.

Thank you for choosing Safir, and we hope you have a pleasant stay.

Best regards,
Abdullah El Hadidy
Assistant Guest Relations Manager

Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
Поле обязательно для заполнения
Поле обязательно для заполнения
Sign up