Едем в отель с 5 по 12 января , можно ли заранее попросить поселить в корпус улучшенный , с ремонтом , чайником и феном? Прочитала в отзывах, что 1 корпус хуже всех.
Dear Ms. Lora
First of all let me thank you for choosing our Hotel as proffered place of stay, All Rooms are occupied with Hairdryer, and Kettle can be sent to your room upon request and availability, However we implementing continuous preventive maintenance to hotel rooms.
However we will allocate your room with another building as per your request, and we will send you the Kettle. I would appreciate if you can send me the booking details in order to accommodate your request and enhancing your experience at Marina Plaza Hotel.
Best Regards
Попросить можете , но вообще не факт что дадут , что просите. Мы в путевке указывали 2 комнаты рядом, дали вообще в разных концах, на все наши вопросы ответ был один "сбой в системе , ни чего не знаем" . Показывали путевку где было прописано это, но все без толку.
02.01.2020
22:05
Едем в отель с 5 по 12 января , можно ли заранее попросить поселить в корпус улучшенн ...
Dear Ms. Lora
First of all let me thank you for choosing our Hotel as proffered place of stay, All Rooms are occupied with Hairdryer, and Kettle can be sent to your room upon request and availability, However we implementing continuous preventive maintenance to hotel rooms.
However we will allocate your room with another building as per your request, and we will send you the Kettle. I would appreciate if you can send me the booking details in order to accommodate your request and enhancing your experience at Marina Plaza Hotel.
Best Regards
Попросить можете , но вообще не факт что дадут , что просите. Мы в путевке указывали 2 комнаты рядом, дали вообще в разных концах, на все наши вопросы ответ был один "сбой в системе , ни чего не знаем" . Показывали путевку где было прописано это, но все без толку.