УПРАВЛЕНИЕ ПРОФИЛЕМ ОТЕЛЯ
Для того, чтобы получить доступ к личному кабинету объекта размещения, нужно авторизоваться как отельер и обратиться к нам за аккредитацией. После этой процедуры вы сможете управлять страницей отеля и сделать с ее помощью привлекательную презентацию своего бизнеса. Топхотелс дает много возможностей рассказать об объекте с разных сторон - воспользуйтесь ими.
Добавление своего отеля на Топхотелс - первый важный шаг в продвижении.Однако, чтобы получать хорошие результаты, со страницей нужно работать постоянно: полноценно и информативно заполнять, регулярно обновлять данные и взаимодействовать с аудиторией.
ADDING THE HOTEL'S DESCRIPTION
Start by adding the most important information, such as address, website, phone number and other contact information. After that, complete the remaining description - make sure that the information you add is relevant and truthful.
The “Hotel description” section is perfect for sharing information about your hotel: here you can describe the location, room types, infrastructure, services, check-in & check-out policy, hotel concept… and much more!
Make sure to point out the nuances of your hotel’s concept - for example, guests would like to know if your hotel is pet-friendly and wheelchair-accessible, whether the hotel’s restaurants cater to guests with dietary restrictions etc. If your hotel has unique features and outstanding selling points - highlight these too.
After the textual description is ready, take care of the visual aspect. The “Photo and video” section allows you to demonstrate the hotel rooms, infrastructure, restaurants and even the hotel’s team.
Complete information that goes with high-quality pictures increases chances of website users getting interested in your hotel and turning into potential guests.
Everything you add into your hotel profile must be truthful and up-to-date. Make sure to update the information whenever something changes.КАК ГРАМОТНО УПРАВЛЯТЬ ПРОФИЛЕМ С ПОМОЩЬЮ ИНСТРУМЕНТОВ ТОПхОТЕЛС
- Inform your guests about latest news and special offers The “Hotelier’s publication” section allows you to share special offers and announce new events. All your posts will be shared among your hotel’s followers via Email sendout.
- Answer the guests' latest questions В разделе “Вопросы в отель” пользователи Топхотелс могут уточнять информацию, которую не нашли в профиле и прояснять важные для себя моменты. Если путешественник написал вам в отель - значит, он уже заинтересован и рассматривает его для бронирования, поэтому отвечать на вопросы важно максимально оперативно, доброжелательно и подробно.
- Create a Loyalty program Разработайте свою систему бонусов за полезные действия пользователей для вашего отеля, тем самым формируйте лояльную группу подписчиков, способствуйте активности в профиле и повышению рейтинга объекта на Топхотелс.
- Process the feedback from your guests Don’t ignore the incoming feedback: comment on negative ones, pay attention to neutral ones and thank guests who write positive ones.