АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ДОБАВИТЬ ОТЗЫВ ОБ ОТЕЛЕ
Задать вопрос Добавить отзыв
492 + 0
Читательский охват
Без статуса
Отдыхал Парой в декабре 2021
18.12.21 - 25.12.21
- Воздержался
2.3
  • 3 размещение
  • 2 сервис
  • 2 питание
Корректный отзыв
Влияет на рейтинг отеля
Отзыв написан из отеля
18 - 25 декабря

Cheap hotel with beautiful coral reef

Overall the hotel can be ranked as maximum 3 star hotel (definitely not 5 or even 4 stars) Food is edible but extremely repetitive and low quality. Every day I was surprised how people in the kitchen of the hotel could waste so much food making it tasteless. This hotel is NOT for foodies! Very poor variety of vegetables and fruits, meat - forget about meat at this hotel. Deep fried chicken is the only thing that you can call meet but it’s only for dinner. Fish was served either deep fried or tasteless steamed.

Service: I didn’t expect a great service from cheap hotel and I was right. No complaints- 600$ for 8 nights beat the cheap service up. So-called restaurant is very poorly organized and served. A la carte restaurant (Italian and Oriental) are jokes. They serve EXACTLY same food as main restaurants and service was even worse. Well, it was very hard to call service. Salt shakers were empty, drinks in plastic caps etc.

The territory is huge but plants and lawn are poorly maintained (definitely doesn’t correspond to 5 stars hotel). The beach was ok but beach equipment including towels are ancient and broken.

Rooms: Are full of old furniture but mattress was ok. First 2 days we didn’t have hot water at all. Then It was fixed but water was a little bit warm. It was absolutely not pleasant to talk showers.

And finally about the worst experience at this hotel: Anex tour guide. His name is Hamada. He is the worst hotel guide I have ever seen. He told us nothing about hotel and its amenities but instead, he was extremely pressing to buy excursions from him, threatening us and lied about everything. As an example He lied about cost of Egyptian visa (30$ Instead of 25$). All excursions at least are 30% higher price than regular market place. We had absolutely disgusting experience talking to him. He could be a perfect example of rude, pressing marketing. That guy looks at you as at just walking wallet. Absolutely disrespectful person. I knew that hotel guides can be pushy since I traveled to Near East counties a lot in the past, but Hamada exceeded the worst expectations. Please, stay away from him.

Оценка сервисов отеля автором

3.3 Качество сервисов и обслуживания
  • 1.0 Скорость и качество интернет соединения(WiFi)
  • 4.0 Анимация
  • 4.0 Вежливый и внимательный персонал
  • 4.0 Работа ресепшен
2.6 Подходит для отдыха
  • 1.0 Деловая поездка
  • 2.0 Семейный с детьми
  • 3.0 С друзьями
  • 3.0 Парой
  • 3.0 Если нужно только переночевать
  • 3.0 Тусовочный
  • 3.0 Спокойный
3.3 Пляж
  • 3.0 Комфортное число отдыхающих
  • 1.0 Инфраструктура пляжа
  • 5.0 Удобный вход в море
  • 4.0 Чистота на пляже
2.3 Сервисы для детей
  • 3.0 Инфраструктура для детей
  • 3.0 Детская анимация
  • 1.0 Питание для детей
1.8 Удобство расположения
  • 4.0 По отношению к пляжу
  • 1.0 Где развлечься - ночные клубы, кино, т.д.
  • 1.0 Кафе, рестораны, магазины
  • 1.0 По отношению к достопримечательностям
2.0 Номера
  • 1.0 Кондиционирование номеров
  • 3.0 Уборка номеров
  • 1.0 Качество мебели, сантехники
  • 3.0 Звукоизоляция в номере
2.8 Инфраструктура отеля
  • 4.0 Безопасность в отеле
  • 1.0 Рестораны и бары
  • 2.0 Удобная парковка
  • 4.0 Благоустройство территории
  • Reef and big territory
  • Service
  • cleanliness
  • beach equipment
  • food.
Добавлено 24.12.2021 20:58 2 157 символов в тексте
Не доверяю
автору
Не доверяю автору

Комментарии к отзыву (0)

Полезный отзыв
Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
Все отзывы по отелю (1 547) Следующий отзыв Все отзывы автора (1)
Vitaliy
США
Миннеаполис
Проверенный аккаунт
Турист
  • Регистрация: 24.12.2021
  • Страны, города: 1 / 1
  • Отзывов: 1
  • Комментариев: 2
  • Читательский охват: 0
  • Фото: 0
0 Благодарностей