Reviews and ratings of hotel
Latest pros and cons from reviews - 3
Vera Tikhomirova
Турист
- 1. Отель рядом с метро. 2. 50 метров бывший МАК плюс продуктовые и др магазины
- аптека. Инфраструктура приемлемая.
- 1. Лифт не работает. Номер дали на 5 этаже. 2. Состояние мебели раздолбанное. 3. Вонь в санузле (воняет тухлыми тряпками). Неприятно дальнейшее использование номера с посторонними запахами. 4. Не тапочек
- зубной щетки
- чайника
- и ТД. Возможно
- однако номер достался с двумя отдельными кроватями
- причем кровати не просто отдельные
- а отдельно стоящие
- по разным сторонам номера. Составить их вместе невозможно (либо развалятся
- либо не будет свободного места. 6. Пятна на ковролине
- это норм для номера стоимостью в 6388р. Я так не считаю. Позорище. 5. Заселялись парой
Валентин
Турист
- Расположение
- звукоизоляция между номерами
- Территория около отеля
Марат Гаптрахимов
Турист
- Рядом с метро
- 70 метров.
Users recommendations - 4
| 19.08.23 |
|
|
| 20.07.20 |
|
|
| 26.03.19 |
|
|
| 19.01.15 |
|
2015
January
С друзьями
|
How guests marked hotel services - 29 / 2
4.3
Hotel infrastructure 8 ratings
-
4.52Comfortable parking
-
4.02Hotel safetyGeneral safety, safety at the enterance, beach, absence of potentially dangerous (criminogenic, unlit, etc.) areas along the hotel's perimeter, etc.
-
4.52Restaurants and barsService quality, quickness, staffs knowledge about drinks, cocktails, wariety of food/drinks (alcoholic, non alcoholic) interior, availability (abcence of lines and table availab
-
4.02Territory maintenanceCleanliness, grooming, gardening, landscape design, harmonious combination of architectural and natural elements, etc.
4.0
Location convenience 3 ratings
-
4.01By places of entertainment - night clubs, cinema, etc
-
4.01By places of interest
-
4.01Cafes, restaurants, shops
3.8
Rooms 4 ratings
-
3.01Quality of furniture, bathroom equipment
-
5.01Room air conditioning
-
4.01Room cleaning
-
3.01Room soundproofing
2.8
Services and maintenance quality 4 ratings
-
1.01AnimationShow programms, invited artists and collectives, frequency and quality of show programms, game rooms, grounds available, high service quality, animators' work, etc.
-
3.01Polite and attentive staff
-
4.01Speed and quality of Internet connection(WiFi)
-
3.01Work of receptionQuick check in, quick responce to calls and requests of tourists, friendliness, ability to solve conflict situations quickly and calmly.
1.6
Suitable for a holiday 7 ratings
-
3.01Business trip
-
1.01Couple
-
1.01Family vacation with children
-
1.01If you only need to spend a night
-
1.01Party
-
3.01Quiet
-
1.01With friends
1.0
Children services 3 ratings
-
1.01Children animation
-
1.01Food for children
-
1.01Infrastructure for childrenKids club, playgrounds, etc.