Reviews and ratings of hotel
Latest pros and cons from reviews - 2
Елена
Турист
- В номере есть уголок для принятия пищи. Есть чайник и чайные принадлежности. Холодильника нет. Очень понравилось. что в номере были электрические батареи. Приехали летом
- а попали с погодой в глубокую осень. было очень холодно. Батареи нас спасали. Расположение отеля в глубь поселка
- ездили на машине
- поэтому не напряжно было. Пешком будет ходить тяжеловато. Большой плюс отеля - прямая связь с турагенством. Легко было выбрать экскурсии.
- Удаленность от первой полосы
- нахождение номера над гаражом. При работающей машине в гараже
- дым просачивался в номер. Так же плохая звукоизоляция. Все слышно от соседей по номеру. Даже просто разговоры. Парковка не очень удобная. Нужно просить человека с ресепшен открывать ворота для выезда. Если надо рано утром выехать или поздно вечером никак.
Елизавета
Турист
- КЛИЕНТООРИЕНТИРОВАННОСТЬ во всем: внимательный администратор и хозяева гостиницы
- расположение (легко добраться от набережной по асфальтированной дороге
- рядом есть хороший продуктовый магазин)
- комфортные номера (душевая кабина
- туалет
- горячая вода)
- отопление номеров
- удобные кровати
- телевизор
- WI-FI
- имеется набор посуды
- микроволновка на общей веранде
- зона для шашлыков со всеми принадлежностями
- детская песочница
- баня
- прокат велосипедов
- автостоянка
- по заказу готовят завтраки
- можно получить скидки на экскурсионные туры
- великолепный дизайн гостиницы для фотосессий
- МИНУСОВ НЕТ
Users recommendations - 2
| 23.09.21 |
|
|
| 24.08.20 |
|
How guests marked hotel services - 25 / 1
4.3
Suitable for a holiday 7 ratings
-
4.01Business trip
-
5.01Couple
-
3.01Family vacation with children
-
5.01If you only need to spend a night
-
4.01Party
-
4.01Quiet
-
5.01With friends
3.8
Services and maintenance quality 4 ratings
-
1.01AnimationShow programms, invited artists and collectives, frequency and quality of show programms, game rooms, grounds available, high service quality, animators' work, etc.
-
5.01Polite and attentive staff
-
4.01Speed and quality of Internet connection(WiFi)
-
5.01Work of receptionQuick check in, quick responce to calls and requests of tourists, friendliness, ability to solve conflict situations quickly and calmly.
3.3
Hotel infrastructure 4 ratings
-
3.01Comfortable parking
-
5.01Hotel safetyGeneral safety, safety at the enterance, beach, absence of potentially dangerous (criminogenic, unlit, etc.) areas along the hotel's perimeter, etc.
-
1.01Restaurants and barsService quality, quickness, staffs knowledge about drinks, cocktails, wariety of food/drinks (alcoholic, non alcoholic) interior, availability (abcence of lines and table availab
-
4.01Territory maintenanceCleanliness, grooming, gardening, landscape design, harmonious combination of architectural and natural elements, etc.
2.5
Rooms 4 ratings
-
4.01Quality of furniture, bathroom equipment
-
1.01Room air conditioning
-
4.01Room cleaning
-
1.01Room soundproofing
2.3
Location convenience 3 ratings
-
1.01By places of entertainment - night clubs, cinema, etc
-
3.01By places of interest
-
3.01Cafes, restaurants, shops
1.3
Children services 3 ratings
-
1.01Children animation
-
1.01Food for children
-
2.01Infrastructure for childrenKids club, playgrounds, etc.