за последние 30 дней
Отдыхали с мужем и дочкой. Оплатили за семейный номер...
Отдыхали с мужем и дочкой. Оплатили за семейный номер , который нам не предоставили. Путевка обошлась в 200 тыс. Питание нормальное разнообразное. Обслуживающий персонал - тюлени. По другому не назовёшь . Так называемые фреши -ужас. В 1 день увидела как делают и ни разу не притронулась. Морепродукты почти каждый день, Мясо любое( кролик, баранина, Говядина , птица и даже свинина!). Но мы решили , что самое главное это море и наслаждались отдыхом. Но в последнийдень нас в очередной раз разочаровали . Украли пляжное полотенце у бассейна . Обслуживающий персонал прикинулся шлангом, типо ничего не понимает по русски. Было очень обидно. А потом узнали , что ещё у одной семьи украли полотенце . А самое интересное, что и они и мы отдыхали последний день. Может совпадение?
автору
Thank you !
{{? it.opinion.useful }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
Thank you !
{{? it.opinion.thanks }} Ваша отметка успешно сохранена. {{?? true }} Ваша отметка успешно удалена. {{?}}
First of all we want you to know that we appreciate you taking the time to notify us through TOPHOTELS.com about your recent holiday at IBEROSTAR Diar El Andalous and we are sorry that you felt your experience was not as perfect as it should have been.
Being part of the IBEROSTAR group of hotels we know how important an aspect food and drinks are for our guests’ overall experience, this is why our chefs created a vast assortment of different options to please the most discerning of palates we also follow a strict nine day menu rotation. Reading that you thought the quality of our food was very ok but at times felt it lacked variety, although being a surprise does make us feel that we are doing a great job but can do even better and we promise we will do everything within our power to do so.
We also deeply regret that we were unable at the time of the incident to transmit how much we cared and how sad we felt about your beach towels being taken on your last day. Iberostar provides Russian classes to our staff from all areas, understanding the importance of communication in order to provide a great service and believing that we can help our personnel’s growth and development. Of course learning a new language takes time, but we do believe we are on the right path and expect to welcome you back in the future certain that you will notice our progress.
Again, we certainly appreciate the time you took out of your day to inform us of the inadequacies you experienced during your stay. We sincerely hope that you will allow us another opportunity to demonstrate our true level of hospitality and interest in serving you properly.
Yours Faithfully,
Quality Manager
IBEROSTAR Diar El Andalous
Вы действительно хотите удалить комментарий?