Объясните, пожалуйста, чем отличается питание UAI - Ультра Все Включено и PREMIUM AI все включено премиум?
Добрый день, я уже задавала вопрос по поводу раннего заселения и позднего выезда, вы еще не ответили . вышлите еще концепцию отеля и ответы на электронную адрес tania.shulyak@gmail.com
Спасибо вам
Добрый день! Мы приезжаем к вам 12 июля в 8-00, номер супериор си вью. Скажите, сколько стоит раннее заселение? И уезжаем 19 июля в 17-00, у вас еще действует «премиум ол» до 17-00?,то есть мы сможем пользоваться рестораном и барами до 17 -00? И предоставят ли нам душ после обеда? Спасибо за ответ заранее.
Добрый день, есть какие-то привилегии для туристов посещающих Ваш отель повторно??
Какие импортные алкогольные напитки включены в концепцию без дополнительной платы?
13:29 18.04.24
Dear Guest,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
First of all let me thank you for Choosing Baron Resort Hotel to spend your upcoming holiday and for sure we will spare no efforts to make it memorable.
Reference to your request kindly be informed that Premium AI system include 5 items of international alcohol.
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Здравствуйте! Отправьте, пожалуйста, концепцию на почту - 7758800@tut.by
13:29 18.04.24
Dear Guest,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
Kindly ask you to contact our Front Office team throw mails:
fo.mgr@baronsharm.com
asst.fom@baronsharm.com
guest.relation@baronsharm.com
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
Добрый день, можно концепцию по алкоголю на почту inna750811@gmail.com
10:54 18.04.24
Dear Ms. ИННА,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
Kindly ask you to contact our Front Office team throw mails:
fo.mgr@baronsharm.com
asst.fom@baronsharm.com
guest.relation@baronsharm.com
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
Добрый день! Предоставляется ли по запросу дет кровать и горшок?
10:52 18.04.24
Dear Ms. МАШНИКОВА АНАСТАСИЯ,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
Kindly be informed that extra bed and baby potty privided free of charge as per guest request.
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
Здравствуйте, скажите пожалуйста импортный алкоголь входит систему всё включено?
13:33 11.03.24
Dear Mr. ЕВГЕНИЙ,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
First of all let me thank you for Choosing Baron Resort Hotel to spend your upcoming holiday and for sure we will spare no efforts to make it memorable.
Reference to your request kindly be informed that Premium AI system include 5 items of international alcohol.
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
10:51 18.04.24
Автор ответа выбрал тип "скрытый". Ответ доступен только автору вопроса.
Добрый день. Прилетаем к Вам 2 апреля. Подскажите в систему ULL входят ли посещение аля- карт ресторанов и какое количество? чем отличается концепция ULL от Премиум ALL? И будет ли подогреваться бассейн в апреле?
13:32 11.03.24
Автор ответа выбрал тип "скрытый". Ответ доступен только автору вопроса.
Добрый день!
Будем отдыхать в отеле с 22 февраля.
Прошу вас отправить концепцию отеля по системе Premium AI на электронный адрес: komaru260279@gmail.com
12:09 17.02.24
Dear Mr. ЕВГЕНИЙ,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
Kindly ask you to contact our Front Office team throw mails:
fo.mgr@baronsharm.com
asst.fom@baronsharm.com
guest.relation@baronsharm.com
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
Добрый день! Подскажите пожалуйста есть ли в вашем отеле баскетбольная площадка и с каким она покрытием?
Здравствуйте. Есть ли сетки от акул? Есть ли горки в детском бассейне?
12:13 11.02.24
Dear Ms. Svetlana,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
Kindly ask you to contact our Front Office team throw mails:
fo.mgr@baronsharm.com
asst.fom@baronsharm.com
guest.relation@baronsharm.com
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
Добрый день! Собираемся в ваш отель с 17 марта 2024 года. Нас 4 человека. 3 взрослых + 1 молодой человек 13 лет (рост 170 см). Подскажите какие есть возможные варианты размещения?
17:45 04.02.24
Dear Mr. Vitaliy Krivenko,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
Kindly ask you to contact our Front Office team throw mails:
fo.mgr@baronsharm.com
asst.fom@baronsharm.com
guest.relation@baronsharm.com
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
здравствуйте, собираемся к вам с 8 февраля, пришлите пожалуйста концепцию отеля на это время, спасибо. natalia-m.2010@mail.ru
16:27 24.01.24
Dear Ms. НАТА,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
Kindly ask you to contact our Front Office team throw mails:
fo.mgr@baronsharm.com
asst.fom@baronsharm.com
guest.relation@baronsharm.com
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
Здравствуйте,допускается ли размещение с маленькими животными?
16:25 24.01.24
Dear Ms. АНГЕЛИНА,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
Reference for your request, kindly be informed that pets are not allowed in the hotel.
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time
Best regards
What program will be at the hotel if we have a tour without a paid New Year's dinner? What does it include?
15:24 24.12.23
Dear Ms. ЛИЛИЯ,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
First of all let me thank you for Choosing Baron Resort Hotel to spend your upcoming holiday and for sure we will spare no efforts to make it memorable.
Kindly ask you to contact our Front Office team throw mails:
fo.mgr@baronsharm.com
asst.fom@baronsharm.com
guest.relation@baronsharm.com
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
Hello, tourists are flying to you for the New Year. If they didnt take an additional New Years dinner and didnt pay for it, will they have dinner on the evening of December 31st? Beverages?
15:24 24.12.23
Dear Ms. ЛИЛИЯ,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
First of all let me thank you for Choosing Baron Resort Hotel to spend your upcoming holiday and for sure we will spare no efforts to make it memorable.
Kindly ask you to contact our Front Office team throw mails:
fo.mgr@baronsharm.com
asst.fom@baronsharm.com
guest.relation@baronsharm.com
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
Здравствуйте, туристы летят к вам на Новый год. Если они не брали дополнительно Новогодний ужин, не оплачивали его, то у них будет ужин вечером 31.12? Напитки?
15:24 24.12.23
Dear Ms. ЛИЛИЯ,
Sunny Greetings from Baron Resort Sharm El Sheikh Hotel.
First of all let me thank you for Choosing Baron Resort Hotel to spend your upcoming holiday and for sure we will spare no efforts to make it memorable.
Kindly ask you to contact our Front Office team throw mails:
fo.mgr@baronsharm.com
asst.fom@baronsharm.com
guest.relation@baronsharm.com
If I can be at any further assistance, kindly contact me any time.
Best regards
Добрый день! Уточните, пожалуйста, есть ли в отеле дресс-код на посещение ресторанов?