Rus
Eng
Rus
Eng
Sharjah Grand Hotel, a member of the Barcelo Hotel Group 4*

Шарджа ОАЭ

4.51

324

отзыва

количество отзывов, которые влияют на рейтинг отеля

Вопросы об отеле
Часто спрашивают
Задать вопрос

17:20 17.07.18

Здравствуйте мы будем в вашем отели 18 августа, сколько стоит обед,сколько стоит ужин.спасибо.

09:12 18.07.18

Dear Aleksandr,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

The lunch price is AED 90 per person. Dinner price is also same AED 90 per person.

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerce Administrator
Sharjah Grand Hotel

22:01 21.05.18

Здравствуйте!Подскажите,сколько стоит продление номера на 5 часов?

13:14 22.05.18

Dear Liliya,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

It will be the half price of the room rate for that day.

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

11:07 20.04.18

Добрый лень! Скажите, пожалуйста, есть ли в вашем отеле массаж.Если есть, то какая стоимость? И даётся ли вода в номер, чай и кофе?

10:05 21.04.18

Dear Galina,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

Yes, we have massage services in Sharjah Grand Hotel. Below you will find the types and prices.

1. Relax Massage: Price AED 150/person (50 Minutes)
2. Strong Massage: Price AED 150/person (50 Minutes)
3. Aroma Massage: Price AED 200/person (50 Minutes)
4. Stone Massage: Price AED 300/person (90 Minutes)
5. Thai Massage: Price AED 250/person (50 Minutes)
6. Back Massage: Price AED 110/person (30 Minutes)

In Guest rooms there are tea, coffee available with Electric Kettle. Everyday new bottles of water are given into the guest rooms.

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

06:41 12.04.18

Добрый день! Скажите у вас платный или бесплатный интернет WI-FI в номерах и в лобби?Если платный то сколько стоит 1 час,сутки,неделя?

10:06 12.04.18

Dear Guest,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

Wi-Fi is free of charge and it is provided in the all public area of hotel and guest rooms.

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

16:28 16.04.18

You are welcome.

19:33 11.04.18

Доброе время суток! Подскажите пожалуйста, 20.04.2018 буду в вашем отеле с маленьким ребенком (3 года), предоставляете ли Вы горшок для ребёнка?

10:01 12.04.18

Dear Paul,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

We provide child pot to the guests on request. When you arrive at hotel please make request for the child pot and it will be provided.

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

19:16 11.04.18

Есть ли в номере питьевая вода при питании завтрак ужин ?

09:57 12.04.18

Dear Elena,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

Everyday we supply mineral water into the room for the guests.

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

19:02 11.04.18

Есть ли электрический чайник в номере и чайные принадлежности? Надо ли брать переходник для розетки? Буду в вашем отеле через 4 дня , брать ли мне чайник с собой?

09:54 12.04.18

Dear Elena,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

Sharjah Grand Hotel all rooms have kettle and tea accessories. In the room we provide multi plug on guest request. If you want to bring your own there is no harm in it.

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

22:05 07.04.18

ПОДСКАЖИТЕ, ПОЖАЛУЙСТА, ВЫПИТЬ ЧАЙ ИЛИ КОФЕ -ЭТО БЕСПЛАТНО В ЛЮБОЕ ВРЕМЯ, ЕСЛИ У МЕНЯ ПИТАНИЕ - ЗАВТРАКИ И УЖИНЫ, И ЕЩЕ: КАК У ВАС МОЖНО ПОГЛАДИТЬ СВОИ ВЕЩИ. БУДУ У ВАС С 15 АПРЕЛЯ

17:45 03.04.18

Добрый день. Мы забронировали тур на 20 апреля. Мы уже были у Вас. Раньше была гладильная комната. Подскажите как сейчас она есть. Можно погладить вещи.

15:58 04.04.18

Dear Tatiana,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

For Guests we have Ironing Table on each floor corner. You can also request for laundry service with extra payment.

Hope you found this answer useful.
If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

15:12 25.03.18

Здравствуйте...
Интересует список бесплатных услуг, входящих в концепт "все включено". Если можно - поподробнее...

11:50 01.04.18

Dear Vladimir,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

Here is list of free services included in the All Inclusive Meal Plan.

MEALS & BEVERAGES
Breakfast, lunch and dinner including drinks at Meena Restaurant
Pastries and beverages at La Terrasse Café from 10:00 to 23:00
Snacks, fresh juices and cocktails included in the All In list from 10:00 to 20:00 at La Bamba Restaurant.
Room Service: The menu has light snacks and drinks included in the All In list from 7:00 to 24:00
Mini-bar: free and replenished per day

SPORTS & OTHERS
Tennis court (prior reservation required)
Beach Volleyball
Gym (specific timings for men & women)
Kids Club
Sun beds and umbrellas by the pool

ALL INCLUSIVE DINE UNDER THE STARS
Wednesday and Saturday 19:0022:30
Enjoy a special dinner by the beach at La Bamba Restaurant

Hope you found this answer useful.
If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

14:51 25.03.18

Добрый вечер! Планируем приехать к вам 25.10.18, на 14 ночей с завтраками 2 взрослых, ребенок 13 лет и ребенок 8 лет, на сайте выдает с таким составом стандартный номер , но ведь в нем вчетвером не разместишься(были у вас втроем в 16 году в стандартном номере)! Сориентируейте по цене сколько будет стоит наше проживание и какой это будет номер, вид необходим на море! и где на сайте указать , что нам необходим трансфер с аэропорта?

11:39 01.04.18

Dear Elena,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

Our standard Room capacity is 3 Adults or 2 Adults + 2 Child (below 11.9 Years). Maximum provided 1 King size bed + 1 Extra Bed + 1 Baby cot. If you think this bed option not suitable for you. We will recommend you go with Junior Suite Room.

You can get more details about all rooms and capacity on our official website.

https://www.barcelo.com/en-gb/hotels/united-arab-emirates/sharjah/sharjah-grand-hotel/#rooms


If you need any further assistance, do not hesitate to contact us.


Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

00:12 25.03.18

Добрый день,вопро такой: с питанием HB, в день выезда из отеля обед входит в услуги? У нас самолёт поздно вечером а мы с ребёнком....

16:56 25.03.18

Dear Svetlana,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

On day of arrival if you have not taken Lunch/Dinner. Then on the day of departure from hotel you can take Lunch as take away. But you have to make request for it.

If you need any further assistance, do not hesitate to contact us.


Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

19:43 20.03.18

Добрый день! Забронировала на booking. Com один номер с размещением 3 человека , на август. После бронирования указано, что одна двухспальная кровать, то есть будет дополнильная кровать за доплату? Или цена на сайте окончательная? Если нет , то сколько будет доплата?

09:14 21.03.18

Dear Natalia,

The cost for an extra bed is AED 150 per night.

Thank you,
Don

15:11 12.03.18

Добрый день! Собираемся в ваш отель в начале августа. Подскажите пожалуйста, при системе питания FB (завтрак, обед, ужин) какие напитки будут бесплатны для нас, а какие платно? При такой системе питания будут ли ставить ежедневно питьевую воду в наш номер?

10:20 14.03.18

Please contact us with your booking reference number via don.anupama@sharjahgrand.com

Thank you,
With regards,
Don Anupama,
Front Office Manager

21:59 26.02.18

Здравствуйте, подскажите пожалуйста, если мы возьмём путевку только с завтраком, а приехав в отель мы захотим питаться в ресторане ещё и на обеде, сможем ли мы на ресепшен за дополнительную оплату договориться чтобы нас кормили и в обед?

11:32 27.02.18

Dear Lilia,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

If you make the booking with Breakfast and you want to have lunch or dinner at the Hotel. You can do that with additional payment of Lunch or dinner. whatever you will choose during your stay.

Hope you found this answers useful. If you need any further assistance do not hesitate to contact us.

Looking forward to welcome you at Sharjah Grand Hotel.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

21:58 26.02.18

Здравствуйте! У нас забронирован номер с 6 по 11 марта. Двое взрослых и ребенок 7 месяцев. В ваучере напротив ребенка стоит фраза "no babycot" это значит что кроватка не будет предоставлена?
И ещё вопрос. Приедем в отель поздно, на ужин не успеем, можно ли будет заказать его в номер? И это будет платно или включено в стоимость проживания (едем на полный пансион)

07:56 27.02.18

Dear Elena,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

If you have book room for 2 adults. The child 7 Months old stay free of charge and boycott also provided.
Regarding your second question about late arrival and dinner in the room. Please share your late arrival time and dinner request at our Guest Experience team Email Id: get@sharjahgrand.com . They will do the best arrangements for you.

Hope you found these answers useful. If you need any further assistance do not hesitate to contact us.

Looking forward to welcome you at Sharjah Grand Hotel.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

14:57 10.02.18

Добрый день. Есть ли у вас в отели детский горшок, и можете ли вы его предоставить на время проживания?

15:21 11.02.18

Dear Yana,

Thank you for your note. Please contact me via "don.anupama@sharjahgrand.com" with your reservation details.

We will accommodate your request as soon as we have your reservation details.

Thank you,
Don

16:53 08.02.18

Здравствуйте. Мы забронировали номер в вашем отеле с питанием полный пансион. Подскажите, пожалуйста, возможно ли не платить депозит при заселении, а оплачивать напитки на месте наличными?

17:05 08.02.18

Dear Julia,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

Yes, it is possible that you do not pay deposit upon check-in. and yes you can pay for drinks on-site in cash.

Hope you found this answer useful. If you need any further assistance do not hesitate to contact us.

Looking forward to welcome you at Sharjah Grand Hotel.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

15:53 06.02.18

Здравствуйте. Прочитала в описании отеля ,что есть такая услуга,как трансфер из аэропорта. Можно ли ей воспользоваться? Как ей воспользоваться и сколько будет стоить?

16:14 06.02.18

Dear Ms. Julia,

Please share your flight details via "get@sharjahgrand.com" and we will reply with the details.

Thank you,

16:15 06.02.18

Dear Julia,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

The hotel do airport transfers starting from AED 150 per way.

Kindly contact on "don.anupama@sharjahgrand.com" with your flight details, if you wish to arrange your airport transfer with the hotel directly.

If you need any further assistance do not hesitate to contact us.

Looking forward to welcome you at Sharjah Grand Hotel.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

05:19 06.02.18

Добрый день, проживали у вас в октябре 2016 года, остались довольны! Хотелось бы забронировать номер на 2 взрослых и ребенка 8 лет ориентировочно с 22-23 октября 2018 года на 14 ночей с завтраками

09:14 06.02.18

Dear Elena,

Greetings from Sharjah Grand Hotel!

Thank you for your trust on Sharjah Grand Hotel. currently for the period of October 2018 and on wards our rates are not available. It will be soon available on our official Website
(Russian Language) https://www.barcelo.com/ru/oteli/obyedinonnyye-arabskiye-emiraty/sharjah/sharjah-grand-hotel/
(English Language) https://www.barcelo.com/en-gb/hotels/united-arab-emirates/sharjah/sharjah-grand-hotel/

sorry for the inconvenience caused.

If you need any further assistance do not hesitate to contact us.

Looking forward to welcome you all at Sharjah Grand Hotel.

Thank you.

Syed Faheem Ahmad
Sales & E-commerece admin
Sharjah Grand Hotel

Отель хорошо отвечает на вопросы