Vacation as a couple in
September 2021
- Recommend this hotel
23.09.21 - 01.10.21
4.2
5- accommodation
4 service
4 food
Gratitude - does not affect the rating
Иберотель
Отдыхали в отеле сентябре 2021 года. Это наше 3-е посещение в этот отель.
Месторасположение, територия, пляж в наилучшем рассположении, катер каждый час возит на коралы. Сервис как всегда на высоте, в чем большой плюс отеля. Все сотрудники очень добросовестные и внимательные. Очень лайтовая комфортная анимация. Питание немного просело, если брать в сравнении прошлых раз, но надеюсь это временно. В отеле проходит постепенная реоновация. В целом отдохнули хорошо.
Restaurants and bars
Hotel territory
Restaurants and bars
Hotel territory
Hotel territory
Hotel territory
Hotel territory
Hotel territory
Hotel territory
Hotel territory
Hotel territory
Advantages
Месторасположение
заход в море
хороший
доброжелательный
услужливый персонал
Disadvantages
Немного просело питание
Added
18.10.21
17:08
(467 characters in the review)
say Thanks
22:46 26.10.21
Наталья, здравствуйте! Арбузов, клубники, манго не было? Смотрела видео, не увидела что-то..
11:09 27.10.21
Добрый день Aliya, в наш период отдыха манго было 2 раза, арбузов и клубники не было. В основном это финики, яблоки, груши, апельсины, дыни.
09:49 09.11.21
Наталья, прошу прощения за поздний ответ.. Огромное спасибо Вам... Приболела до этого...Ещё раз благодарю Вас 💐💐💐
14:02 11.11.21
Добрый день. Выздоравливайте. Хороших путешествий!
12:17 03.12.21
Dear Guest,
I would like to express my gratitude for your kind words, and I am truly delighted to know you enjoyed our hospitality at Iberotel Palace. We are truly thankful for your appreciation of the genuine hospitality of our staff.
Indeed, each member of our team is equipped with professionalism, sincerity and passion to deliver consistent guest’s satisfaction.
Your experience is one that we hope all guests receive when visiting us. I will pass on your kind comments to the team.
Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you in a not too distant future.
Best regards,
Sander Ackermans
Hotel Manager Dear Guest,
I would like to express my gratitude for your kind words, and I am truly delighted to know you enjoyed our hospitality at Iberotel Palace. We are truly thankful for your appreciation of the genuine hospitality of our staff.
Indeed, each member of our team is equipped with professionalism, sincerity and passion to deliver consistent guest’s satisfaction.
Your experience is one that we hope all guests receive when visiting us. I will pass on your kind comments to the team.
Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you in a not too distant future.
Best regards,
Sander Ackermans
Hotel Manager
Add a comment
Add a comment