The hotels usually provide different kinds of small presents for guests who have any sort of memorable occasions during their stay - for example, some hotels gift souvenirs with hotel’s symbols to their regular guests, or provide a cake and champagne to guests on their birthdays. Newlyweds and honeymooners typically have their room decorated, as well as receive fresh fruit and a bottle of wine or champagne on arrival. Rules and regulations for providing compliments are different in every hotel and depend on the hotel’s concept, therefore questions related to compliments are fully in the competence of the hotel’s representatives. Please note that you should provide information about your upcoming memorable date on the stage of booking.
Compliments for regular guests
Постоянным гостям отель предоставляет следующие комплименты:
- ранний заезд, поздний выезд ( при наличии свободных номеров) ,
- повышение категории номера до следующей ( при наличии свободных номеров),
- мини-бар и фрукты в номер по приезду.
Compliments for birthday
Именинникам отель приготовит небольшой тортик в подарок.
Все дни рождения фиксируются в системеме отеля. В день рождения туристу будет отправлено информационное письмо, с которым турист приходит в главный ресторан и отдает письмо менеджеру. Туристу торжественно выносят торт. Если у туриста есть друге пожелания, он может обратиться к к агенту по работе с клиентами за стойкой customer cаre в лобби отеля.
Compliments for newlyweds
Молодоженам и на годовщину свадьбы отель украсит номер и приготовит фрукты в подарок.
Необходимо уведомить отель при бронировании номера и иметь при себе копию свидетельства о браке.
Special conditions for pro travel agents
Один из лучших номеров забронированной категории.
VIP ориентейшн по всем отелям сети Rehana Hotels & Resorts.
Свежие фрукты в номер в день приезда.