The hotels usually provide different kinds of small presents for guests who have any sort of memorable occasions during their stay - for example, some hotels gift souvenirs with hotel’s symbols to their regular guests, or provide a cake and champagne to guests on their birthdays. Newlyweds and honeymooners typically have their room decorated, as well as receive fresh fruit and a bottle of wine or champagne on arrival. Rules and regulations for providing compliments are different in every hotel and depend on the hotel’s concept, therefore questions related to compliments are fully in the competence of the hotel’s representatives. Please note that you should provide information about your upcoming memorable date on the stage of booking.
Compliments for regular guests
Отель предлагает постоянным гостям на 2-7 посещение красный браслет, сладости в номер в день заезда и приветственное письмо. Для гостей на 8 и более посещение отель предлагает"золотой браслет", доступ к интернету, бронирование столика в a-la carte ресторане и приветственное письмо.
Необходимо сообщить данные предыдущих визитов при бронировании.
Compliments for newlyweds
Отель предлагает молодоженам бутылку рома, фруктовую нарезку в номере при заезде, повышение категории номера (по возможности).
Необходимо сообщить о событии при бронировании.
Special conditions for pro travel agents
Отель предлагает турагентам повышение категории номера (по возможности).
Необходим предварительный запрос и предъявление визитки при заселении.
Отель предлагает турагентам сладости в день заезда.
Необходим предварительный запрос и предъявление визитки при заселении.
Отель предлагает турагентам скидку на проживание.
Необходим предварительный запрос и предъявление визитки при заселении.
Отель предлагает турагентам обзорную экскурсию и пакет продаж.
Необходим предварительный запрос и предъявление визитки при заселении.