Privileges
for group members

Mы любим вас
Compliments
for regular guests

Compliments
for birthday

Compliments
for newlyweds

Special conditions
for PRO travel agents
Privileges for group member
№
Спецпредложение для участника сообщества
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
1
Парковка
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
2
Услуга "Ранний заезд"
Hotel subscriber -
Active subscriber -
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
3
Ускоренное заселение
Hotel subscriber -
Active subscriber -
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
4
Дополнительное пополнение минибара
Hotel subscriber -
Active subscriber -
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
5
Приветственное письмо от администрации отеля
Hotel subscriber -
Active subscriber -
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
6
Корзина фруктов и сладости по приезде
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
7
Wi-Fi
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
8
VIP-браслет отеля
Hotel subscriber -
Active subscriber -
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
9
Скидка на услугу "Поздний выезд"
Hotel subscriber -
Active subscriber -
Hotel's Friend 5%
Regular guest 10%
Honorable guest 20%
10
Украшение номера
Hotel subscriber -
Active subscriber -
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
11
Посещение игровой комнаты
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
12
Бесплатное посещение "A la carte" ресторана
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
13
Торт в день рождения
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
14
Торт на годовщину свадьбы
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
15
День рождения в "A la carte" ресторане
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
16
Чайный набор
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
17
Фотосессия
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
18
Ужин в ресторане "A la carte"
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
19
Бутылка вина по приезде
Hotel subscriber -
Active subscriber -
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
20
Кофейный набор
Hotel subscriber
Active subscriber
Hotel's Friend
Regular guest
Honorable guest
Responsible for the program Irina Savina, Guest Relation Supervisor 20653460600
My status in Loyalty Program
The status in the loyalty program allows you to get privileges in the hotel. To participate, you must join the community. The number of available privileges increases, if you visit the hotel more often and write reviews. More details in the section "Description of statuses".
To begin, join the community
Take the first step to participate in the hotel loyalty program.
Join the comunity User's manualRaising the status
Join the community to get personalized recommendations
We recommend to check if the data in your profile is filled. Starting with the status of "Hotel's Friend" and above, this is abligatory.
The user profile must have:
-
Name
-
Surname
-
Sex
-
Birthday (hidden from other users)
-
City of residence
-
Country of residence
-
Photo
Услуги и скидки можно получить только после подтверждения заявки отелем.
Raising the status
Next status — Active subscriber
Парковка • Корзина фруктов и сладости по приезде • Wi-Fi • Посещение игровой комнаты • Бесплатное посещение "A la carte" ресторана • Торт в день рождения • Торт на годовщину свадьбы • День рождения в "A la carte" ресторане • Чайный набор • Фотосессия • Ужин в ресторане "A la carte" • Кофейный набор
Next status — Hotels's Friend
Парковка • Услуга "Ранний заезд" • Ускоренное заселение • Дополнительное пополнение минибара • Приветственное письмо от администрации отеля • Корзина фруктов и сладости по приезде • Wi-Fi • VIP-браслет отеля • Скидка на услугу "Поздний выезд" 5% • Украшение номера • Посещение игровой комнаты • Бесплатное посещение "A la carte" ресторана • Торт в день рождения • Торт на годовщину свадьбы • День рождения в "A la carte" ресторане • Чайный набор • Фотосессия • Ужин в ресторане "A la carte" • Бутылка вина по приезде • Кофейный набор
Next status — Regular guest
Парковка • Услуга "Ранний заезд" • Ускоренное заселение • Дополнительное пополнение минибара • Приветственное письмо от администрации отеля • Корзина фруктов и сладости по приезде • Wi-Fi • VIP-браслет отеля • Скидка на услугу "Поздний выезд" 10% • Украшение номера • Посещение игровой комнаты • Бесплатное посещение "A la carte" ресторана • Торт в день рождения • Торт на годовщину свадьбы • День рождения в "A la carte" ресторане • Чайный набор • Фотосессия • Ужин в ресторане "A la carte" • Бутылка вина по приезде • Кофейный набор
Next status — Guest of honor
Парковка • Услуга "Ранний заезд" • Ускоренное заселение • Дополнительное пополнение минибара • Приветственное письмо от администрации отеля • Корзина фруктов и сладости по приезде • Wi-Fi • VIP-браслет отеля • Скидка на услугу "Поздний выезд" 20% • Украшение номера • Посещение игровой комнаты • Бесплатное посещение "A la carte" ресторана • Торт в день рождения • Торт на годовщину свадьбы • День рождения в "A la carte" ресторане • Чайный набор • Фотосессия • Ужин в ресторане "A la carte" • Бутылка вина по приезде • Кофейный набор
Чтобы получить эти привилегии, нужно:
-
Visit the hotel
-
Write a review about the hotel or rate services
Рекомендуем публиковать именно отзыв или отзыв и оценку сервисов одновременно. Для получения более высокого статуса будет учитываться именно отзыв об отеле, а не оценка сервисов.
-
Fill in your profile on TopHotels. Should be specified:
-
Name
-
Surname
-
Sex
-
Birthday (hidden from other users)
-
City of residence
-
Country of residence
-
Photo
-
-
Leave a review or several (for "Friend" are counted reviews with rating of 4.0 and higher)
-
Invite friends and acquaintances to put a mark "Useful" for your review (are counted 3 and more marks)
-
Leave 2 or more reviews about the hotel (for the "Regular guest" are counted reviews with rating of 4.0 and higher)
-
Wait or invite other users to put a mark "Useful" for your 2 or more reviews (are counted 3 marks per each of your 2 reviews with rate of 4.0 or higher)
-
Get the status of "Regular hotel guest"
-
Send a request to the hotel for raising the status
Description of statuses and terms of reciept
The statuses shall be passed by each user consistently, as well as implementation of the actions provided for each status.
Subscriber — user who joined the group
-
Register on the project
-
Join the group
Active subscriber — user who has already rested in this hotel
-
Visit the hotel
-
Write a review about the hotel or rate services
Рекомендуем публиковать именно отзыв или отзыв и оценку сервисов одновременно. Для получения более высокого статуса будет учитываться именно отзыв об отеле, а не оценка сервисов.
Hotel's Friend — user whose review is marked by others as useful
-
Fill in your profile on TopHotels. Should be specified:
-
Name
-
Surname
-
Sex
-
Birthday (hidden from other users)
-
City of residence
-
Country of residence
-
Photo
-
-
Leave a review or several (for "Friend" are counted reviews with rating of 4.0 and higher)
-
Invite friends and acquaintances to put a mark "Useful" for your review (are counted 3 and more marks)
Regular Hotel Guest — user whose 2 reviews are marked by others as useful
-
Leave 2 or more reviews about the hotel (for the "Regular guest" are counted reviews with rating of 4.0 and higher)
-
Wait or invite other users to put a mark "Useful" for your 2 or more reviews (are counted 3 marks per each of your 2 reviews with rate of 4.0 or higher)
Honorable guest of Hotel — status assigned by hotelier
-
Get the status of "Regular hotel guest"
-
Send a request to the hotel for raising the status
To send a request for privileges from the hotel, you need to log in на TopHotels.

№
Скорость обработки общая
за 7 дней
за 30 дней
Всего** учет ведется с 1 мая 2018 года
% от всего
Балл** бал за единицу обработанной заявки
Рейтинг обработки
1
1 день (0:00 - 24:00)
0
0
22
22,45%
+0,050
+1,100
2
2 дня (24:01 - 48:00)
0
1
31
31,63%
+0,025
+0,775
3
3-4 дня (48:01 - 96:00)
1
5
29
29,59%
0,000
0,000
4
5 дней (>96:01) или не обработано
1
4
16
16,33%
-0,050
-0,800
Всего
2
10
98
+1,075
не обработано всего
0
0
0
№
Скорость обработки отельер
за 7 дней
за 30 дней
Всего** учет ведется с 1 мая 2018 года
% от всего
Балл** бал за единицу обработанной заявки
Рейтинг обработки
1
1 день (0:00 - 24:00)
0
0
22
25,00%
+0,050
+1,100
2
2 дня (24:01 - 48:00)
0
1
28
31,82%
+0,025
+0,700
3
3-4 дня (48:01 - 96:00)
1
4
26
29,55%
0,000
0,000
4
5 дней (>96:01) или не обработано
1
4
12
13,64%
-0,050
-0,600
Всего
2
9
88
+1,200
№
Скорость обработки Помощник ТХ
за 7 дней
за 30 дней
Всего** учет ведется с 1 мая 2018 года
% от всего
Балл** бал за единицу обработанной заявки
Рейтинг обработки
1
2 дня (24:01 - 48:00)
0
0
3
30,00%
+0,025
+0,075
2
3-4 дня (48:01 - 96:00)
0
1
3
30,00%
0,000
0,000
3
5 дней (>96:01) или не обработано
0
0
4
40,00%
-0,050
-0,200
Всего
0
1
10
-0,125
Compliments for birthday
В качестве комплимента в День рождения отель предоставляет имениннику праздничный тортик и поздравительную открытку. Празднование мероприятия может быть организовано в одном из наших A`la Carte ресторанов. Просим Вас сообщить о данном событии сотруднику Службы Гостевого Сервиса (Guest Relation) при заселении или минимум за один день до даты торжества.
Compliments for newlyweds
Отель предоставляет молодоженам фрукты, халаты и тапочки. Просим Вас сообщить о данном событии при бронировании и обязательно предъявить свидетельство о браке сотруднику Службы Гостевого Сервиса при заселении. В ваучере на проживание должна быть обязательная пометка [honeymoonk от туроператора.
Special conditions for pro travel agents
В качестве комплимента для представителей турагентств отель предлагает корзину фруктов, а также предоставляет возможность повышения категории номера (по возможности). Обязательным условием получения комплимента является предоставление визитной карты. Для получения комплимента просим Вас связаться с сотрудниками Службы Гостевого Сервиса (Guest Relation) при заселении.